maart 21, 2011

zonnebaden!

De naam is Briony, wat een leven hebben wij puppen toch!
We zitten hier in een vijf sterren resort en vermaken ons uitstekend, uiteraard zitten we all-in, dus voor het eten en drinken betalen we lekker niets.
We krijgen veel en lekker eten en we spelen de hele dag.
Natuurlijk slapen we ook veel maar het is logisch van al dat geravot van ons.
Regelmatig liggen ze ook lekker met ons te kroelen en krijgen we een heerlijke massage.
Iedere dag worden we gewogen en alles wordt genoteerd en de mensen zijn erg blij als we weer lekker zijn aangekomen.
Elke dag als het mooi weer is mogen we ook naar buiten, heerlijk in de zon, maar wel even de zonnebril op, want het licht is scherp aan de ogen.
Volgens mij zijn we ook al best beroemd, want bijna iedere dag komen er wel mensen die naar ons komen kijken en de oooo's en aaa's zijn dan niet van de lucht.
Wat ook zo mooi is hier, is dat je s'nachts gewoon een berg lawaai kan maken...., vinden ze helemaal niet erg! want als je maar lang genoeg gilt, komt er vanzelf iemand om je te aaien en op te tillen.
Wat een leven!!!

1 opmerking:

  1. Haha ik zei tegen Bas toen ik deze foto zag: 'he ik ben mijn zonnebril vergeten' Maar die van mij lag gewoon hier thuis. Hij lijkt er erg veel op!

    Tot zondag,
    Groetjes,
    Bas & Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor uw reactie!!