maart 18, 2011

De behuizing!











De puppen mogen nu iedere dag een paar keer in de ren en je kunt duidelijk zien dat ze zich goed kunnen vermaken.
Geen van de puppen is bangig eerder erg nieuwsgierig.
Inmiddels kennen ze de andere honden van ons gezin en zelfs het contact met Iraya onze wolfhond verliep uitstekend. In het begin waren wij erg voorzichtig wat Iraya betreft, omdat we niet zeker wisten hoe zij zich zou gedragen ten opzichte van de puppen, mede in gegeven omdat Abbey in het begin Iraya ook niet in de buurt van de ren dulde.
Gelukkig ging de eerste kennismaking uitstekend en likte Iraya de puppen alleen maar af, dus ze accepteerde ze.
Abbey neemt nu ook steeds meer afstand van de puppen, ze gaat nu alleen nog de ren in om de puppen te voeden of voor een poetsrondje de zorg wordt nu gedeeltelijk overgedragen aan ons.
Grote vriend van de puppen is Mojito, zij is niet weg te slaan bij ze en vind het prachtig.
Als ze de kans krijgt stapt ze zelfs de werpkist in.
Een paar nachten geleden is me dat overkomen, dat ik wakker schrok en dacht dat Abbey in de werpkist lag....ïk zag nl alleen een stukje vacht boven de planken en dacht dat ik Abbey zag.
Ik keek om heen en in de schemer zag ik dat Abbey naast me lag, ik riep meteen MOJITO!! en met een duik sprong ze de werpkist uit en sjeesde de ren uit; was ze lekker bij de puppen gaan liggen, als ze de kans kreeg zat ze dag en nacht bij ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!