maart 08, 2011

Dag 15!




















Vandaag zijn de puppen 15 dagen oud, morgen worden ze voor de eerste keer ontwormd.
De veranderingen gaan erg snel, ze staan steeds vaster op de pootjes, en gisterenavond hadden ze zo'n honger dat ze me de oren van het hoofd aan het gillen waren.
Abbey had alleen op dat moment geen zin of vond het nog geen tijd om te voeden, dus ben ik even bij de werpkist gaan zitten om te pogen ze weer een beetje stil te krijgen.
Dat ging eigenlijk best aardig op één teefje na zij vond waarschijnlijk dat ze zelf kon uitmaken wanneer het eten op tafel komt en bleef luidkeels gillen.
Ik dacht even het puppie aaien en dan wordt ze vanzelf stil, echter mevrouw dacht er anders over, ze zat op haar kontje en keek me uitdagend aan en begon toen tegen me te grommen.
Dat is best wel lachen want het grommen klonk erg hoog, maar dit is wel een tante die zich de kaas niet van het brood laat eten.
De puppen moeten het nog een weekje op moeders melk doen, daarna zijn wij aan de beurt om deze taak op ons te nemen en krijgen zij voor de eerste keer vleespap.
Natuurlijk zullen ze veelvuldig bij Abbey blijven drinken, zeker tot de zesde week en sommige puppen krijgen er nooit genoeg van.
Zolang Abbey dit accepteerd vinden wij het ook goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!