december 16, 2016

Eten, slapen en spelen!

Er is genoeg te doen in de ren........
Anders ga je gewoon aan de kleden trekken.
Ook aan de rekstok wordt flink getraind.
Vleespap nu nog erg dun, maar het gaat er dan ook in als ....pap.
Weer nieuwe bandjes, oude waren alweer te klein.


Gewichten reutjes nu 3810  gram en 3780 gram, gewicht teefje 3080 gram, vergeleken met de gewichten van onze vorige nestjes zitten deze puppen prachtig op gewicht.
afgelopen nacht waren ze behoorlijk rumoerig, op een gegeven moment liep ik naar de werpkist om ze te laten weten dat het niet de bedoeling is om s´nachts lawaai te maken, één van de reutjes was het daar niet mee eens en begon me al grommend uit te dagen, vervolgens werd mij nog even gedemonstreerd dat hij ook wist hoe er geblaft moest worden , en daar kon ik het mee doen.
Tegen de ochtend was het in ieder geval weer rustig en zijn ze weer gaan slapen, ik kon me gaan aankleden want ik had vandaag de hele dag EHBO.......Wat zal ik slapen aankomende nacht....hoop ik!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!