januari 20, 2009

Groetjes uit België




Ik ben Kyento,
Ik ben afgelopen zaterdag naar België verhuisd
Het was heel even wennen want ik had een beetje last van heimwee maar ik mag bij hele leuke mensen wonen die ontzettend blij met mij zijn.
Daar kan ik natuurlijk mooi gebruik van maken, want het vrouwtje slaapt al beneden zodat ik niet hoef te gillen voordat er eindelijk eens iemand bij mij komt kijken...makkelijk zat hoor!!
Ik heb gemerkt dat als ik erg zielig kijk, ik wel wat voor elkaar kan krijgen.
Er zijn hier nog meer dieren, zoals één of ander rood beest, die ze geloof ik kat noemen.
Zoals je op de foto kunt zien doet ie erg uit de hoogte, Ik trek mij hier natuurlijk niets van aan want ik ga gewoon lekker door met spelen.
Ze hebben hier ook een echte belgische hond en die wil wel graag spelen, maar hij is wel groot!!
Ja wat moet je dan... gewoon even uit de hoogte doen, Want ik ben Kyento de Saarlooswolfhond en niet de minste.....! net geleerd van de kat....en het werkt!! echt waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!