januari 31, 2009

Geen puppen meer






Helaas geen puppen hier meer in huis, maar nog wel een paar honderd foto's, ik kan dus nog wel even doorgaan.
Ik hoop natuurlijk dat de nieuwe baasjes van de puppen regelmatig foto's doorsturen zodat we ook kunnen zien hoe ze opgroeien.
Graag wil ik hier ook vermelden dat wij erg blij zijn met juist deze mensen die op ons pad zijn gekomen om hun Saarlooswolfhondpup uit ons nest te betrekken.
Zonder hun steun en medeleven hadden wij dit nest niet op deze manier groot kunnen brengen.
Speciale dank gaat uit naar Peter Lennertz van de wolvenopvang in België.
Van hem hebben we heel veel geleerd over voeding, ook aan de adviezen van Judith van J&A dierengezondheidszorg hebben wij veel gehad.
Ondanks dat ik de Saarlooswolfhond een prachtig dier vind (alleen maar hond zou 'm onrecht aan doen) moet ik er nog eens rustig over nadenken of ik nog een tweede nest zou willen,.....misschien over een aantal jaren als de inzichten wat veranderd zijn.
Dit weblog is tot nu toe bekeken in zo'n 36 landen, Ik mag dus wel aannemen dat dit op deze manier ook een prachtige reclame is geweest voor de Saarlooswolfhond in het algemeen, een ras wat nog erg klein is en voor velen nog onbekend niet alleen in Nederland, maar zeker in het buitenland en ik hoop van harte dat we over twintig jaar nog stééds kunnen genieten van dit bijzondere ras.
Voor ons was dit dan ook dé reden waarvoor we dit nestje hebben gefokt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!