september 26, 2019

Rondje vlees!


Iedere avond sluiten we de avond af met een rondje vlees, Dit is echt mijn moment met de puppen (Als ik niet moet werken tenminste want dan neemt Simone het over)
Volgens mij vinden de puppen dit ook!
Ik ga met een bak vlees op een krukje zitten en allemaal gaan ze om me heen zitten, natuurlijk niet in het begin want dan proberen ze zelfs op schoot te klimmen, maar even later gaan ze er allemaal bij zitten en maak ik een rondje van de ene naar de andere kant.
Ik moet wel heel goed opletten want er zijn er een paar bij die eerst links zitten en dan naar de andere kant lopen om zo wat extra's te scoren.
Één slimmerik die gaat wat verder naar achteren zitten en blaft regelmatig om de aandacht op zich te vestigen. (het werkt! want meestal krijgt hij wat extra's) Op een gegeven moment zijn ze ook niet meer zo opdringerig en weten ze dat ze tóch wel krijgen.
Zo ga ik door tot de bak leeg is, daarna spelen ze nog een half uurtje en ondertussen doe ik steeds meer lichten uit.
Het duurt meestal niet zo lang voordat iedereen ligt te slapen en zo slapen ze de hele nacht door tot ongeveer 07.30 uur (tenminste...tot nu toe)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!