juli 09, 2018

Eten slapen knokken en slopen!




Het is rustig aan het front zoals u wel kunt zien, veel slapen, eten en knokken en rotzooi uithalen.
bv aan de staart trekken van Lizzy, of mij aanvallen terwijl ik keihard aan 't werk ben in de tuin.
Ik moest een paar tegels neerleggen en dus had ik er vers zand bij gegooid om 't wat op te hogen.
Terwijl ik op m'n knieën lig zit er achter mij een pup ff een kuil te graven in het verse zand. (helaas geen foto).  we hebben de parasol naar binnen gedaan want het zou flink gaan regenen morgen, dus simone heeft over de onderste buis een plastic zakje gedaan met een  elastiekje tegen het inregenen, dat duurde niet lang want de stinkerds hadden het allang gezien en binnen een mum van tijd was alles er weer vanaf gesloopt.
Zo ging de dag een beetje door, eten slapen knokken en slopen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie!!