december 18, 2008

sterke puppen


Ik vind het iedere keer weer ongelofelijk, als ik zie hoe sterk de puppen zijn.
Gisteren avond kregen de puppen hun vleesballetjes, en het was jammer dat ze nog sliepen, want ze hadden niet erg veel zin.
Gelukkig hebben ze toch genoeg gegeten, daarna kwam één van de bosbruine reutjes (zwarte bandje) naar me toe om met m'n hand te gaan vechten. Het viel onmiddellijk op dat het manneke flink kan duwen en vlijmscherpe tandjes heeft.
Hij greep mijn hand vast met z'n voorpootjes (net zoals een kitten) en was in een hevig gevecht gewikkeld met mijn hand. plotseling beet ie in mijn vinger en ik moet zeggen, dat ik dat goed voelde; De afdruk van de tandjes stonden erin.
Daarna stond ie op z'n vier kleine pootjes, en was ik heel snel aan het wrijven over de zijkant van z'n lijfje, waarbij ik wat druk uitoefende, maar onze vechtersbaas bleef mooi staan...met z'n staartje fier omhoog alsof hij wilde zeggen, "probeer mij er maar eens onder te krijgen"